Tuna Park

Jag, Hanna och Peter hakade på Johan och Roger igår, det blev bumling på TunaParkblocken, precis lagom varmt, perfekt sommarbumling. Uppvärmning som vanligt, sedan Motivationspinnen och några press på problemet till vänster. Det ville sig inte riktigt men det var skapligt nära.


Roger på Motivationspinnen

Johan visade sedan ett problem jag inte gjort förut på ett litet block brevid megablocket, Oink... Fina grejer med lite olika varianter.

Till slut skulle det pressas på Mer fokus på Hasse igen, efter några försök hittade jag ny beta och plötsligt gick det ganska lätt, niiiiiice!!


Kommentarer
Postat av: Dan

Ska upp i helgen och hoppas ni är hemma för en fin dag ute bland blocken. Eller hur? vILKEN DAG PASSAR?



Dan= 0701750979

2008-06-04 @ 21:50:49
Postat av: anders

Vi ska ju ner till Järnforsen ikväll... hemma igen på söndag. synd

2008-06-05 @ 07:26:46
Postat av: Dan

BLOGGA!!!

Sorry Anders, jag har gått igenom en mental rensning av hjärnan och nu hittade jag en bit hjärnmassa med en error kod-99. I instruktionsboken står det: -Vi ska ned till Järnforsen nationaldagshelgen och ska kötta som fan.

Hur kunde jag glöma det???

2008-06-08 @ 23:39:07
Postat av: anders

Det var ju tur att det kom tillbaks till dig, bättre sent än aldrig... :)



Det kommer nog ett inlägg strax.

2008-06-10 @ 07:33:51
Postat av: Jonas

Skriv nåt då för fan, jag blir så förbannad. Har du också knottbett?

2008-06-10 @ 20:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0