Rosendal

Återigen trotsades vädret av några tappra klättrare som for iväg ända till Örebro. Det var ganska fuktigt nästan hela dagen men när vi drog hem hade det kompakta molntäcket börjat spricka upp. Det visade sig att det skulle bli en grym dag, jag började med att glida upp för Grand Master Melle Mell (6c+) efter några press och med bra beta från BetaJohan. Sen var det lägerbålsblocket som gällde.

På andra presset gjorde jag John Gill (6c) som jag haft stora problem med förut men nu flöt det bara på, sen började jag och Tomas turas om att pressa, han på Stormy weekend (7c) och jag på Undercover (7a). Ett ganska överhängande problem med lite bökig sittstart och ett ganska långt dynamiskt move på mitten. Efter ett tiotal press stämde allt, tjoho!!

image162
Undercover...  Johan är fotografen

Kommentarer
Postat av: Dan

Fan du är världens starkaste AndersS!!!

2007-10-08 @ 20:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0