Kjugepåsk 2009

Detta blev kjugeresan vi väntat på i flera år, efter år av regn... Klockrent väder, fina problem och trevligt sällskap.
Jag började med att sända Colosseum (6C+) strax efter Hasse, det kändes inte alls så hårt i år. Sen bar det av till Babar (7A), Hasse och Tobbe sände den lätt, jag inte alls men jag kunde göra matchen in i andra greppet. Det har aldrig gått förut.


Sänder Colosseum


Peter sänder Mandomsprovet (6A)


Hanna L på Barba stark (6B)


Roger på samma

Dag två hade jag tänkt göra Monolith men det gick sådär, kom upp för sprickan men inte så mycket längre. Jag får fortsätta en annan gång. Istället fick jag ticka av två gamla projekt, Dalastark (7A) och Fina Areten (7A), sköönt! Tobbe och jag började även jobba på Matador (7A+), först ett långt skick, sen skicka vidare till en jug (jättelångt...) Sista dagen gick det ganska bra, jag tog juggen men halkade av med foten. Nästa gång kanske. Skoj med nya projekt.

Vi fick även se många andra fina ticks, bland annat gjorde Hanna Svaareten (6B+), Peter samma och Roger gjorde Glasögonorm (6C)


Sänder Dalastark (7A)


Hasse sänder Flaming Star (6C)


Jobbar på Matador (7A+ )

Kommentarer
Postat av: Tomas von Lundgren

Snygga bilder och kul läsning. Gött mos :)

2009-04-16 @ 09:27:31
Postat av: anderss

tackshemasch ;)

2009-04-16 @ 12:37:55
Postat av: Johan af Lundgren

japp, najsa pix =)

Kul att det gick bra för er oxå.

2009-04-17 @ 19:28:29
Postat av: Dan

Yeee!!! Killar ni har blivit starka!!! Du åxå Hanna!!!

Håll liv i bloggen, det är kul att läsa.



Grattis till alla fina turer, nu blir jag toksugen på en kjugetripp, när fontanvärken har lagt sig och huden har blivit tjockare.

2009-04-20 @ 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0