Fontan 2008

Jag tror på att en bild säger mer än tusen ord så här kommer lite bilder från Fontan

Dag 1: Apremont

Hasse på Clin d'Oeil (7A)


Anders på samma


och igen, här sänder han den. Niiiice!

Dag 2: Rocher Canon

Hanna på ett fint problem i Rocher Canon

Dag 3: Bas Cuvier

Hanna catchar hålet (6A) i Bas Cuvier, hon var riktigt när att sända men sparar det till nästa år


Hanna på Marie-Rose (6A)


samma, även denna var riktigt nära. Eller löjligt nära till och med...

Dag 4: 95.2

Freddan sänder en 6B 95.2


Hasse dynar i Isatis på en finfin 7A som han nästa gjorde. Även Hasse sparar problem

Dag 5: Franchard Cusinier och Isatis

Fin hög 6A i Cusinier


Freddan på Beatlejuice (6A) i Cusinier


Bizarre bizzare (7A), innan vi hittade superbetan. Båda hasse och anders sände.

Vi hade nästa perfekt väder förutom en dag när det regnade men då blev det vilodag, också bra. Jag är mycket nöjd med resan, kände mig stark. Resultatet blev: fyra 6A, en 6C och tre 7A.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan va grymt!

2008-10-27 @ 18:01:49
Postat av: DDDDAn

Hepp, jaja jag håller med, bilderna är snygga, men ni som klättrar.... Försök att se lite mindre spända ut, slappna av, visa att ni druckit rödvin och krökat hela resan.



Snart kommer jag upp till grannbyn, då ska jag till Focksta och Rosendal. Dagtid. SåDså! V-46.

2008-10-27 @ 18:05:12
Postat av: Jonas

Är det bra med din fot nu förresten?

2008-10-29 @ 10:20:25
Postat av: anderss

Jo, nu är det bättre i foten. Men den är svag, vrickar till den hur lätt som helst. Segt...



Ok Dan, ska försöka se lite mindre spänd ut i framtiden :)

2008-10-31 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0