Rekorduppehåll

Ojoj, nu har det jag haft klätteruppehåll rekordlänge, har varken klämt på sten eller plast sedan förra lördagen. Mer än en vecka alltså! Då var vi vid Ågelsjön och körde lite rep, det var riktigt trevligt. Fint väder och allt.




Fredrik tar i på Borrbult är livet (6c)



Det hela avslutades i Katrineholms stadspark, på en pizzeria där Nisses Multimashine Band spelade endel finfina låtar...


I morgon bär det iväg på årets roadtrip, vi får se hur mycket klättring det blir men vi ska försöka hinna med Almenäs i Borås, Kjuge, Öland och Gotland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har alltid vetat att Fredrik är en överklassklättrare... Det kan man se på nonchalansen på första bilden men ååå, vilken dålit steg

2008-07-09 @ 18:05:43
Postat av: Jonas

Men skriv nåt då nån gång, det var roligare förra sommaren när du var fattig och hemma i stan och skrev på bloggen mest hela tiden:-) Fy för industrisemester!

2008-07-28 @ 00:04:19
Postat av: Dan

Jag har väl inte heller varit i topp den sista månaden,. Fast nu är jag pappaledig i 6 månader, och har redan hunnit med 100% träning varje dag i "Dans Garage".

2008-08-04 @ 23:33:49
URL: http://www.mestfoto.se/bilder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0