Roadtrip nummer 2

Nu har vi kommit hem igen från min och Hannas lilla roadtrip ner sydliga breddgrader, närmare bestämt Skåne... I torsdags kväll drog vi ner till Hönö och vi hade tur med vädret, fredagen blev perfekt. Sol och varmt hela dagen, kanske den sista sommardagen? Har klättrade vi flera fina problem, till exempel Traktorpulling (6b) och Vista del Mar (6a) och jag visade att jag verkligen borde kallas anti-flash-man, nästan samtliga problem jag gjorde tog jag på andra försöket.

image99
Traktor (6c+)

image100
Traktorpulling (6b)

image102
Ondast i världen (6a)

image103
Efter Vista del Mar

På lördagen var det bröllop i Götet som gällde och på söndagen besökte vi kompisar i Malmö, sen for vi till Kjuge.

I måndags hängde vi på Kjuge, lite ostadigare väder nu men det gick fint ändå. Gjorde Bob (6b) på andra försöket (doh!!!) och jobbade ganska mycket på Colloseum (6c+) som har vart ett projekt för mig länge. Den här gången gick det riktigt bra och flera gånger var jag riktigt nära att sätta det dynamiska movet, men nä, jag sparar det lite till.

image104
image105
Colloseum (6c+)

image106
Ä kanten bra??

image107
Grillning i en regnpaus

image109
De e jobbit på roadtrip

Vi körde lite till igår förmiddag, jag jobbade ganska mycket på Monolit och det kändes rätt bra, nästa gång kanske :D

image108
Monolith (7a+)

På vägen hem hälsade vi på lilla Juni

image110
Juni och mamman

image111
Nästa EKKare?

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Töbo-gitt!! hade ni bra tmp i Kjuge??? Och jag kommer få Juni till LKKare!!! :D

2007-08-30 @ 09:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0